Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Music in my ♥

Av anonymismsl - 7 november 2011 18:21

Ja,musik.... Yeh fy va kul...:-/ tänker alla ni tråkiga personner som försöker hålla en cool image! Men seriöst vem gillar nt musik. När man blir tvingad att städa sitt rumm eller när man sitter vid datorn! Vem gillar nt att ha på lite musik då och då? Musik gör livet änklare hellt enkelt. När man e ledsen när man e sur eller när man ska på fest;-) Det spelar ingen roll musik äger bara så fett! Men va texterna inehåller e nt lika frästande att lyssna på. Licksom några 6-åringar som går runt å sjunger " Tonight i'm fucking you!"  untan att fatta vad de säger!Fan de e lite creepy. Men tycker att de läderna där man nt får svära på radio är lite lågt... Ja, menar man kommer ju ändå lissta ut va låten handlar om! Dessutom handlar ju låtarna alltid om samma saker. Kärlek, krossade hjärtan, ett felsteg eller sex! Ja, den har ja ju hört förut...Ok, grejjen med nt svära saken är nog att få ungarna att nt lyssna på låtar om knark och sex. Men de kommer ju ändå få reda på allt sånt! Sexualkunskap t.ex Hur tänkte de där?! Ok, inget fel på sexualkunskap men om man skyddar ungarna så mycket och sen lär dem allt de dem har skyddat dem ifrån. Låter lite knäppt om ni frågar mig.

Och tracka mej nt men fattar mig nt på disco music. Asså typ bara *dunk dunk dunk* låtar. Men aja antar att de flästa gillar dem låtarna nån gång i livet:-P Hoppas att ni läste om Ö och S! Fattar nt hur modig Ö va! Asså OMG det var hellt otroligt!


Observationer


Jag ( tänker nt säga vem ja e) funderade på att göra ett inlägg om 10 saker som förändras när man blir kvinna...( Tycker ni att de e en bra ide?)


S smsade Ö! (Jag vet de börjar bli lite chatigt men ja e så stolt över henne...

N grät i skolan! De händer typ aldrig. Undrar om de va över H.

Jag (igen) har varit som en zoombie hela dan.... Fast vem har nt vart de?


Har redan gjort två inlägg ida men ville skriva observationer iaf:-p


XOXO Gilr Of Glamoure

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymismsl - 29 april 2012 17:07

hej,gmn! Sorry för att ja nt har upd...   Har ba nt orkat, ja menar ja har ett liv... Typ... Skönt att vi alla får lite välförtjänt "lov"!   Vet nt riktigt vf,men jävligt bra e det    Observationer   N, har ju lyckats få en liten cru...

Av anonymismsl - 18 december 2011 09:40

Förlåt men det käns som att hela världen bara e upp å ner... Jag vet sofft me jullov å kunna mysa med pojk...*host* jag menar kompisarna.... BTW snön har ju kommit också så ja borde väl vara glad? Äh, vem försöker jag lura... De e ju för fan bara s...

Av anonymismsl - 12 december 2011 19:53

Fan då var det tags igen! Efter förr förra årets lucia fiasko var det dags att va med igen... Skulle hälst slippa men aja...     Observationer...   Har ni sett Vi:s nya frippa? Den är ur snygg å cool men vi måste ju erkänna att vi gillade d...

Av anonymismsl - 26 november 2011 11:09

Tjeeeenare!   Kollade just blogg statistiken... Den går  N                                                               E                                                                R                                                       ...

Av anonymismsl - 17 november 2011 18:14

Good feeling   ååå sometimes i give a good feeling...yeah! Ja livet leker man mår fint ingen pms inga humörsvängningar. Livet äger hellt enkelt! Livet kan man bara leva en ång så lev det! Ta det nt som ett tipps utan som en order. Ja, de e en o...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om kärlek?
 ♥♥bara hellt fantastiskt♥♥
 Mår dåligt bara av att höra det ordet..:-(
 Något jag strävar efter men tydligen aldrig får....(om du tycker det här allternativet läs mitt kärl
 något jag nt bryr mig om

skriv nåt till mig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards