Direktlänk till inlägg 7 november 2011

She did it! (Observationer)

Av anonymismsl - 7 november 2011 16:30

  Det är sant! Ö har pratat med S! Okej, han har smsat henne en gång förrut men sen svarade han inte. Nu har hon berättat om sina känslor för S! Hon var så modig, jag skulle aldrig vågat berätta. Där ser ni att kärlek kan vara en bra sak också. Dom smsade lite men jag ska nog inte gå in för mycket på detaljerna.....

N och P har smsat med H, men mest N. fast igentligen är ju det ganska självklart...

Vet ni vad? Jag har en grej om kärlek, vad är det? Igentligen? Alltså nu frågar jag inte någon sån där djup livets fråga. Jag menar mer, är det hjärtast som blir förälskat, hjärnarn? Eller typ ögonen.   Alla säger ju att det värker i hjärtat men hjärtat kan väll inte se eller höra? Det här förtjänar verkligen att tänkas över..... Om det är hjärtat som blir förälskat måste det väll åtminstonde höra? OMG! Nu kommer jag att tänka på det här den kommande veckan. Typiskt också.   Jaja, då går vi tillbaka till den lite konstiga observationen.

L har sett frihetsgudinnan! Det är så coolt!

O har skaffat en ny snygg röd tröja. Santa is here!

Och I. I HAR KÖPT LAKRITS PASTILLER!!!!!!!!! Man grattar till det yttersta kära I. Hoppas dom smakar bra!


XOXO Girl Of Glamor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymismsl - 29 april 2012 17:07

hej,gmn! Sorry för att ja nt har upd...   Har ba nt orkat, ja menar ja har ett liv... Typ... Skönt att vi alla får lite välförtjänt "lov"!   Vet nt riktigt vf,men jävligt bra e det    Observationer   N, har ju lyckats få en liten cru...

Av anonymismsl - 18 december 2011 09:40

Förlåt men det käns som att hela världen bara e upp å ner... Jag vet sofft me jullov å kunna mysa med pojk...*host* jag menar kompisarna.... BTW snön har ju kommit också så ja borde väl vara glad? Äh, vem försöker jag lura... De e ju för fan bara s...

Av anonymismsl - 12 december 2011 19:53

Fan då var det tags igen! Efter förr förra årets lucia fiasko var det dags att va med igen... Skulle hälst slippa men aja...     Observationer...   Har ni sett Vi:s nya frippa? Den är ur snygg å cool men vi måste ju erkänna att vi gillade d...

Av anonymismsl - 26 november 2011 11:09

Tjeeeenare!   Kollade just blogg statistiken... Den går  N                                                               E                                                                R                                                       ...

Av anonymismsl - 17 november 2011 18:14

Good feeling   ååå sometimes i give a good feeling...yeah! Ja livet leker man mår fint ingen pms inga humörsvängningar. Livet äger hellt enkelt! Livet kan man bara leva en ång så lev det! Ta det nt som ett tipps utan som en order. Ja, de e en o...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om kärlek?
 ♥♥bara hellt fantastiskt♥♥
 Mår dåligt bara av att höra det ordet..:-(
 Något jag strävar efter men tydligen aldrig får....(om du tycker det här allternativet läs mitt kärl
 något jag nt bryr mig om

skriv nåt till mig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards