Alla inlägg under oktober 2011

Av anonymismsl - 30 oktober 2011 20:15

hur störande e de nt när man vaknar kl 8 på morronen pga att man har ställt bak kl en timme!!! Man vill nt gå upp men man kan nt somna om!   Och sen på kvällen blir man trött sååååå tidigt  . Störande...... Men har nt blivit trött än! Så det här går ju rätt bra.............än så länge.......


Observationer


verkar hellt onödigt idag. Så skippar det 


XOXO Girl Of Glamoure

Av anonymismsl - 29 oktober 2011 17:14

Ja, jag vet.....Vi använder tågen och bussarna varje dag. Men det finns ju inget värre än att sitta på de kalla stationerna och vänta! Hallå, Väggarna är redan uppfunna!! Fick idag vänta i typ 20 minuter på en jävla buss! Frös häcken av mig där jag stod i bara munkjacka och väst. Men nu sitter jag på bussen iaf. Lite varmare här!"Vilken härlig start på höstlovet." Men ikväll blir det en stor skål med godis och en fjärkontroll i högsta hugg. Mmmmm..... Längtar!


Observationer


N har haft världens mensvärk! Hon kunde nt gå ut på hela dan!Stackarn, men äntligen nått som fått henne att sluta tänka på H...

Ö bokade om sin klipptid. Och vad jag vet har hon fortfarande nt fått svar från S......

P har blivit tvingad att åka bort

I är desperat efter lakris pastiller. Så förbered er med mycket lakris på halloween.

H är för feg för att svara på N:s sms.....? Eller försöker han undvika henne?

N som aldrig är taskig mot nån har föresten satt igång en riktig kattfajjt med de gamla kompisarna A & M.....


Ni vet att ni älskar mig:

XOXO Gilr Of Glamoure  


Glömm nt att ställa tilbaka kl en timme:-).......

Av anonymismsl - 28 oktober 2011 17:17

Hej underbaraste läsare! Tack för att du klickat in på min blogg! ;)

Här kommer lite updates!

P hittade bra presenter till festen. Ö missade klipptiden! I gick hem själv idag. Och N är entusiastisk över sin nya pojkvän! Men hon tänker inte förändras!

Och juste! för er som undrar har Ö fortfarande inte fått svar från S! (tror jag...)

Ha en mysig fredagskväll!

XOXO Girls of Glamour <3

Av anonymismsl - 28 oktober 2011 17:01

Hej,alla!Är ni lika taggade som mig på ett långt och skönt höstlov? Bara slappa käka gott och leva livet? Försök nt tänka på att om en vecka kommer ni behöva jobba häcken av er igen......fan. Men har ni några tips på vad man kan hitta på?

 Den heta snyggingen Justin Timberlake släpper ju en ny film också.......Men den kommer väl nt ut nu? Då får vi väl

rada upp oss och titta på hans tidigare filmer. Och inte tala om hans grymma musik! 










XOXO Girl Of Glamoure

Av anonymismsl - 27 oktober 2011 15:29

Varför använder man aldrig det längre? Orspårk är så bra! Här är några som jag tycker är absolut bäst... Men man har nog olika åsikter fast det här är ju bäst på riktigt 


Mina brister är min kompetens!

Främlingar är vänner du bara inte mött än.

I,m a  wonderful flower and will always be!

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!



Haha, dom är bättre med bilder. Men erkänn, om folk använde mer ordspråk skulle världen bli ett bättre ställe. XOXOX Girls Of Glamor

Av anonymismsl - 26 oktober 2011 17:02

Är det bara jag som märker att allt ändras på hösten? Tänk, det blir nya färger, annat väder, annan stämmning, jag får tom annan musik smak! Sen blir det ju Halloween också, och påsk... Tror jag. För att inte tala om alla nya filmer! Typ Dom tre musketörerna, Tintin och Twilight Breaking dawn! Hörde att dom skulle släppa biljetter til något Twilight event (vad betyder det, ingentligen?) gratis! Hur dum får man vara? Folk skulle ju betala flera tusen för en biljett! Men i alla fall så gillar jag hösten!


Observationer

Ö ska spela fjårizzz i en pjäs, P försöker hitta kläder, N har fått nya kläder och I har ännu inte köpt någa lakrits pastiller.

XOXOX Girls Of Glamoure 

Av anonymismsl - 26 oktober 2011 14:19

Hej kära läsare!!! Nu är det snart dags för årets läskigaste högtid! Om man inte e som mej och tycker att de här me påskharar är lite crepy.....Men vad ska våra små vänner hitta på?

Obsevationer

N har letat i gammal kärlek.......Vi kan kalla honom H

I fick ett nej.... Av den gammla kärleken D.

ö vågade tillslut messa sitt ex S......va ja vet har hon nt fått svar......

P ska på fest?

N & Ö pratade i en timme på kvällen.....De lät som att de hade kul

Ö har en mängd nya smycken. De ser dyra ut...Kanske en ny miljonär på gång?

Som ni märker har vi massa nya killar på ingång. Men lung de vanliga tjejerna slåpper nt taget så lätt.

XOXOX Girls Of Glamoure

Av anonymismsl - 25 oktober 2011 13:46

Hej allihopa! Sitter ni också och snabbkollar era mejl eller bara "råkade" ni snubbla in på min blogg. Men nu när ni ändå är här så kan ni få lte updates om våra små kompisar.N,ö och p försökte passa in bland några typ 5 år äldre. I satt hemma å käkade godis å levde livet:-) nu kommer läraren.....hejdå! Glömm inte att rösta i våran omröstning:-*xoxo girls of glamour (gog)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om kärlek?
 ♥♥bara hellt fantastiskt♥♥
 Mår dåligt bara av att höra det ordet..:-(
 Något jag strävar efter men tydligen aldrig får....(om du tycker det här allternativet läs mitt kärl
 något jag nt bryr mig om

skriv nåt till mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards